13 februari 2016

Vlinderkaarten

Ik ben helemaal weg van vlinders en zoals je hieronder ziet vind ik ze vooral leuk om te pup-oppen.


Deze stempels zijn van Stampin Up en de vlinder heb ik geembost op een stukje papier uit een woordenboekje. Daarna met bruine inkt erover donkerder gemaakt zodat de vlinder van het witte embospoeder mooi naar voren komt.



Van dichtbij zie je het poeder wat verwarmt is mooi glimmen. Verder met kant ,touw en label af gemaakt.


 Deze kaart heb ik al misschien eerder laten zien in andere kleuren maar deze is 1 van mijn favorieten om te maken en vooral het gezicht van de Art journey stempel vind ik erg mooi.


 

De vlinders zijn er op geplakt en omhoog gevouwen.

Morgen ben ik terug met kaarten die ik in de maand Januari heb gemaakt dus tot morgen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten