20 februari 2015

4 Kaarten van Stampin Up


Deze kaart is gemaakt met stempelset  BloomWith Hope waarvan de achtergrond wit blijft. Daarop dan een zwart stukje papier met een stukje tekst uit een romannetje.
De lijntjes en een touwtje erover geplakt als extra versiering.
 

De grote bloem een op stukje papier gestempeld en ingekleurd met Blendabilities van Stampin Up: Old Olive, Rich Razzleberry en Calipso Coral. Daarna uitgeknipt en 3d op de kaart geplakt.


De binnenkant van de kaart dezelfde bloem gestempeld en de onderste alleen ingekleurd met Rich Razzleberry en Calipso Coral.


 Deze kaart met de hartjes mal geembosd uit papier van de doos die je bij je bestelling krijg, zodat je al de materialen gebruik en niet weggooi bij het oud papier. Uit hetzelfde papier de kleine bloemetjes geponst. De stasstenen zijn van de Action
 

De binnenkant heb ik bestempeld met de sets: Eveything Eleanor , Butterfly Basics en Simply Wonderful. Inkt is Crisp Cantaloupe van Stampin Up en Stazon zwart.


De vlinder is van de thinlits dies Butterflies van Stampin Up en is uit zwart papier gestanst. De ovaal pons heb ik gebruikt om diepte in de kaart te krijgen en daana de stempel Congrats te stempelen, de letters ingewkleurd met Blendabilitie Crisp Cataloupe.

                                               

Met de stempelset I love lace heb ik deze kaart gemaakt en heb de kleuren Crisp Cantalupe en Smokey Slate gebruikt. Verder heb ik nog de stempelsets Petal Potpourri, Everything Eleanor en Bloom with Hope gebruikt.
En de binnenkant op dezelfde manier gemaakt en de strasstenen en het elastische lint is van de Action omdat bij Stampin Up niet deze strasbloemetjes te krijgen zijn en ik ze er wel leuk bij vond passen.
Op de voorkant heb ik nog de ovaal-pons 2x 13/8 gebruikt met de stempel Congrats erin gestempeld. Het schuine stukje papier in de binnen kant is er alleen aan de zijkant en onderkant 3d opgeplakt zodat er nog geld tussen gestopt kan worden voor de verjaardag.



Deze kaart is samen met de stempelvriendinnen gemaakt en heb Old Olive als inkt gebruikt.
De bloem is van een ander merk en weet niet meer van welk merk. Deze bloem nogmaals aan de binnenkant van de kaart gestempeld zoals je hieronder ziet.


Zo dit waren mijn kaarten van vandaag, heerlijk om met dit regenachtige weer te hobbyen en lekker binnen bij de kachel te zitten.
Ik heb nog een kaart te laten zien maar omdat deze niet met stempels van Stampin Up is gemaakt post ik hem even apart.
                                                       Tot zo

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten