11 januari 2015

Windlichtje


Windlichtje gemaakt met de stempels en ponsen van Stampin Up. Op elke zijde zit een bloem die wel 5x is geembosd en daardoor erg mooi glimt.


Ik heb er een kaarsje op batterijen in zitten maar er kan natuurlijk ook een waxinelichtje in.
Het lampje schijnt zo erg mooi door het bestempelde vellum door.



Nog een keer de hanger van dichtbij, het hart is van de Action en houd het kaartje naar beneden.


Deze verjaardags kaart gemaakt voor mijn neefje,omdat hij keeper is heb ik er maar een voetbal op gebruikt.
Erg leuk zo'n swingkaart ga er nog veel meer mee uitproberen.
Zo dit is het eerste gedeelte van mijn eerste kaarten voor het nieuwe jaar.
Vandaag laat ik nog 2 kaarten zien, omdat de foto's niet erg duidelijk waren door het slechte weer van gisteren probeer ik het vandaag nogmaals.
Het is vanmorgen in ieder geval beter weer en droog,Jippie maar nog wel veel wind.

Tot Later




Geen opmerkingen:

Een reactie posten