31 januari 2015

Opdracht voor een vriendin


De opdracht is om een A4tje fleurig te versieren waar ook nog een ruimte is om wat te schrijven.
Ik heb de achtergrond met templates en inkt bespoten.
Daarna met gesso de hartjes gesmeerd en met witte inkt de tekst-stempel hier en daar gestempeld.



Terwijl de gesso en inkt ligt te drogen ben ik met de kaart aan de gang gegaan.
De vlinders uit de kaart stansen en het papier daarna embossen met de hartjes mal van Stampin Up.
Omdat de kaart wat saai leek heb in 2 rijen met stempels gestempeld.
Tussen de vlinders door 2 dunne lintjes gedraaid en vast geplakt op de achterkant van het papier.


2 vlinders uit  blauw vellum gestanst, heb de vlinders van Stampin Up besteld maar deze worden nageleverd, daar wacht ik op als ik meer van deze kaarten maak omdat die veeeeeel mooier zijn dan deze die ik nog in huis had.


De blaadjes heb ik uit geponst met de vogel-pons van Stampin Up en is uit goud behang gesponst.
Ik hoop dat de vlinders van Stampin Up snel binnen zijn zodat ik de kaart in meerdere kleuren kan maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten