25 januari 2015

65 jarige tante


Deze kaart heb ik gemaakt met de verpakking van dubbelzijdig tape en ik heb er een schudkaart van gemaakt. De stempelset Bloom With Hope heb ik met Blackberry Bliss bestempeld en opgebold en met een parelsteentje versierd. De envelop is met dezelfde bloem bestempeld en de randen beïnkt.



Hier zie je dat het goude glitter allemaal beneden in het doosje zitten. De bloemen zijn allemaal dubbel uitgeknipt en met een 3d tapeje ertussen. 3 bloemen zitten vast geplakt en 2 zetten er los tussen die je dus mee kan schudden met het glitter.



De binnenkant van de kaart met goud Encore bestempeld en de vogel is een pons van Stampin Up die ik met dezelfde bloem het bestempeld.
Ze vond de kaart super mooi en ik hoop dat hij een mooi plekje krijgt.

Door het koude weer met sneeuw en opvriezend ijs is dit afscheid wel toepasselijk:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten