02 september 2013

Vakantie knutsel

 
Op vakantie toch aan het knutselen geweest, heb in Valkenburg een mooi boekje gekocht en ben daarbij geïnspireerd door Anna en ben begonnen met papier en tape te beplakken. 
 

 
Daarna met gesso de swirls gesmeerd op het papier en goed laten drogen.
 

 
Zoals je ziet heb ik de 2 papiertjes aan elkaar geplakt en als ik straks klaar ben knip ik ze doormidden en plak ze in het boekje.
 

 
Ik heb ze bespoten met 2 kleuren inkt rood zodat de swirls mooi tot hun recht komen.
De stempel er in 3d opgeplakt.



Dit is de andere kant en daar komt denk ik nog een foto op maar hij is nog leeg, maar eigenlijk vindt ik hem zo ook erg mooi.

 
De tulpenstempel ingekleurd met inkt maar de kleine is mislukt maar daar vindt ik nog wel een oplossing voor.
Een foto zoals hij in het boekje geplakt is komt de volgende keer.
Dan laat ik ook de andere bladzijdes zien die ik ook volgends Anna heb gemaakt.
Deze zitten ook al in het boekje, ik vindt het leuk om deze projecten te maken omdat het niet al te groot is zodat je kleine fotootjes kan gebruiken en eigenlijk zo klaar bent met een mooi resultaat.
Ik wil elke bladzijde gebruiken met een andere kleur inkt dus ik kan nog genoeg vooruit hihihi.
 
 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten