26 september 2013

Feestje bij de Craftorij

 
 
Dit zijn mijn gemaakte creaties van afgelopen Zaterdag
 

Gemaakt bij Rianne:
 
De tag eerst samen met een wit papier en de folderstans door de embosmachinne gehaald.
Daarna het witte papiertje op de tag leggen en de delen van de folder bruin maken met distrss-ink.
Dan de bruine delen afdekken en de tag bestempelen.
Het kleine kaartje bestempelen met super witte inkt waarvan ik de naam vergeten ben,sorry.
Daarna heb ik de sleutel van binnen helemaal blauw gemaakt met een distress-stift, eigenlijk moest je het vervagen met water maar deze stempel was daar niet zo geschikt voor vond ik.
Toen de tag rondom beinkt met bruine inkt.

 Gemaakt bij Katinka:
 
Het middelste kaartje daar zijn we mee begonnen om met H2O en water deze te verven , daarna met wit embosspoeder de stempel verhit. De volgende twee kaartjes op elkaar gescheurd zodat ze dezelfde scheuren hadden en de bovenste beïnkt. Dan de stempel met embosspoeder verhitten en weer inkleuren met de H2O om een mooie glans te krijgen. met een paar stukjes wol door het gaatje en alles op elkaar geplakt te hebben heb je een schattig kaartje toch. O ja de bovenste zit er met 3d tape op om hem wat meer naar voren te laten komen

Gemaakt bij Joan:
 
Met een handige enveloprilbord gewerkt en toen is dit handige envelopje ontstaan .Iik zit eraan te denken om dit rilbord te gaan kopen maar kijk eerst of ik het op mijn CraftRobo voor elkaar krijg om de mal te maken. Omdat het zo handig is om een envelop te maken voor een 15: 15cm kaart en deze enveloppen erg duur zijn.


 
Miranda maakte deze tags met gelliplate en de verf van Amsterdam, deze konden we niet volgen omdat er steeds een rij stond en het duurde lang omdat Miranda elke rond alles eerst zelf voor deed.
Ik heb wel foto's gemaakt zodat ik het een keer ga uitproberen in mijn boek.
De gelliplate kan je zelf thuis maken van gelatine dat ga ik zeker proberen. hihihi
 

 
Deze kaarten kon je bij Wini maken en is met stempels en tape te maken, dit ga ik thuis oefenen vooral de bijen kaart ga ik maken met het stukje sheet waar de bij aan bungelt.
Zie de foto hieronder.
 
 
 
Leuk bedacht van haar mooi is hij geworden hier word ik echt blij van om weer iets zelf te verzinnen hoe ik het toch op mijn manier kan doen. Wacht maar op mijn idee eerdaags.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten