21 februari 2013

Weer op de been

Zo dat was lang geleden hoor maar die longontsteking heeft me wel gesloopt. Deze week weer begonnen met werken maar was wel erg vermoeiend. Nu lekker 3 dagen vrij en zal ik me weer op ons laatste fotoalbum wat ik met de dames heb gemaakt gaan richten. Zal morgen kijken of ik hem af krijg om te laten zien,en uiteindelijk de foto's afdrukken om ze erin te gebruiken.
Ik ga hem daarna aan Deborah geven voor haar 25 ste verjaardag.



Vandaag is ook nog onze fluffy overleden,hij was al een aantal weken niet lekker en at ook niet goed meer.
Hij ging overal mee naar toe naar hotels, vakantiehuisjes noem maar op. We hebben hem 4 jaar gehad en hebben veel plezier aan hem gehad. We gaan het missen dat je er altijd gezellig bij zat en dat je dan mee at vooral fruit en de aardbeiensmooty vondt je heerlijk.Fluffy je was een lieverd en we missen je nu al erg.




                                                              X SONJA X




Geen opmerkingen:

Een reactie posten